keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

treenaus




Mulla on tällä hetkellä käynnissä squat challenge päivä 13 eli pian puolessavälissä ollaan.
Sen lisäksi oon nyt kaksi viikkoa tehnyt 4x viikossa ns. kotitreenin + pari lenkkiä ja yksi kävely.

Kotitreenini on vähän kuin kuntopiiri, kaikkia lihasryhmiä vähän ja syke koko ajan korkealla.
Mielestäni pysyviä tuloksia ei tule pelkällä paastolla tai pelkällä treenillä. Pakko omistautua täysillä dieetille 24/7 ja hoitaa treeni sekä terveellinen ruokavalio tai muuten on turha vinkua siitä kun ei tuloksia näy.

Olen entinen kilpaurheilija eli mulla on pää täynnä erilaisia lihaskuntoliikkeitä ja tekniikat hallussa sekä kaikki faktat nyt vain toivon että jokin liikuntakärpänen purisi muakin ettei liikunta tuntuisi niin pakkopullalta...

2 kommenttia:

  1. Oon itsekin miettinyt jos aloittaisin tän haasteen tekemisen, onko ollut haastavaa? Teetkö salilla vai ihan kotona vaan näitä? Entä onko sulla jotakin extra painoa siinä mukana kun teet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurimman osaan oon tehnyt ihan kotona. käsissä on nyt viikon ajan ollut kolmen kilon käsipainot eli +6kg yhteensä.
      Kahden ekan päivän jälkeen en pystynyt kävelemään edes rappuja kun en ollut tehnyt mitään lihaskuntoa noin kolmeen kuukauteen mutta nyt 140 toistoa takana ja ei jalat ole jumissa mutta kyllä pylly huutaa halleluujaaa... :) kannatan kokeilua, tulokset kyllä huomaa !

      Poista