lauantai 28. syyskuuta 2013

viikonloppu

Vihdoin viikonloppu, vapaapäivä ja yksi mun uusista lempparibiiseistä!

Olin eilen katsomassa ystäväni kanssa Selänne-elokuvaa. Se oli aivan huikea! Itkin!
Eilisen kalorit:
kasviskeitto 100kcal
salaatti 200kcal
karkkia...
Oksensin illalla mutta se oli jo aivan liian myöhäistä...
Veikkaan silti että olen ehkä muutaman kilon laihtunut koska housut eivät kiristä. En vain pysty olemaan asiasta varma kun en mene vaa'alle ja naama taas näyttää siltä että olisin lihonnut viisi kiloa viikossa.

Tänään lähden parhaan ystäväni kanssa ulos tuulettumaan, olen sen tarpeessa pääni on aivan sekaisin ja en jaksa arkea. Toivottavasti tekin rentoudutte.



1 kommentti:

  1. Omppuuu, sanoin etten lue, luin silti ja rakastuin suhun lisää :( oot mulle niin maailman tärkein, hitsi vieköön
    En haluu et luulet, et mikään on sun "vika" mut mäki oon laihtunu. Tääl vaan ei tuu syötyy sil tavalla ku ei tee mieli
    Kunpa voisin kokee tän kaikes sun kanssa rakas <3 t. Pikkusisko :(

    VastaaPoista