torstai 3. lokakuuta 2013

Kalorit

Olen aloittanut kirjoittamisen joka päivä tällä viikolla mutta jotenkin aina ovat lauseet jääneet keskeneräisiksi.
Aivan kuin olisin myrskynsilmässä, odotan vain koska räjähtää...
Launtain piti olla se päivä kun selvitän ajatuksiani ja olen ollut kyseisen päivän jälkeen entistä enemmän sekaisin, en tiedä mikä on oikein ja mikä väärin tai mitä minun pitäisi tehdä...

Jotain hyvää kuitenkin tässä viikossa on ollut, nimittäin kalorit. En ole edes oksentanut sunnuntain jälkeen koska olen pystynyt olemaan pienillä kaloreilla, JEE, täältä tullaan 48 kiloa!

Maanantai: 400kcal
Tiistai: 700kcal
Keskiviikko:720kcal
Torstai: 830kcal









4 kommenttia:

  1. Edellinen kommentti taisi kadota kun latauksessa oli häikkää! Onnea siitä, ettet ole oksentanut. Olen iloinen ja ylpeä susta. :) Toivottavasti se tarve jäisi kokonaan pois. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mmm m toivon itsekin että pysytn sanomaan mieleihaluilleni ei koska muuten paino ei putoa.... <3

      Poista
    2. Mä toivon, että sä näkisit kuinka kaunis vartalo sulla on. Mä voisin ottaa sen heti!<3

      Katsoin, että sulla vielä on tuo mun vanha blogi lukulistalla ja mietin, olisitko halunnut kutsun mun uuteen? Siellä ei kyllä tilanne ole edennyt mihinkään sitten Aakkosten, muuta kuin että olen vielä enemmän hukassa kuin aikaisemmin. :D

      Poista
  2. Voi ei törmäsin sun blogiin ja toivon todella että parannut bulimiasta.. Se sairaus syö todella kurkun rikki. En oo varma minkä ikäinen olet mutta toi sun kalorimäärä on liian pieni sulle :( Sun pitäis syödä ainakin 1500 kcal. Mikset kokeilisi laihduttamisen sijaan kuntosalilla käyntiä ja lihaksikasta kroppaa? Söisit toki terveellisesti, kanaa, salaattia, marjoja jne, mutta kerryttäisit itsellesi lihasta. Se olisi paljon terveellisempi vaihtoehto.

    VastaaPoista