keskiviikko 18. syyskuuta 2013

pakkomielle





Laihdutus ja laihuus on pakkomielle minulle, tiedän sen ja myönnän.
Tiedoistan ongelmani mutta edes se ei estä minua tavoittelemasta sitä mitä haluan elämässäni enemmän kuin mitään muuta.
Eilen illalla kun olin ostanut jäätelöä ja sen jälkeen tyhjentänyt itseni vessan lattialla itkien päätin ryhdistäytyä. Lopetan oksentamisen, olen valmis tekemään mitä tahansa että ahmimis ja oskentamiskierre loppuu ja saan pudotettua nämä ylimääräiset läskit pois.

Kulunut viikko on ollut raskas, siskoni lähti. tulin kipeäksi mutta olin töissä eiliseen asti kunnes töistä passitettiin lääkäriin. Nyt on jo kuumekin noussut joten ihan hyvä homma että voin levätä hetken.
Olen katsonut kahdessa päivässä OCn kolmannen tuotantokauden ja nukkunut vain, ja toki syönyt ja oskentanut eilen.
EIlisen klo 22 jälkeen en ole syönyt kuin 150kaloria ja ne tulivat kasviksista ja mehukeitosta. enkä taida enää muuta syödä tänään ettei tarvitse ruveta oksentamaan, kurkku on muutenkin kipeä tällä hetkellä ja olo huono joten parempi vain maata ja olla ajattelematta mitään. Paitsi omaa tavoitettani.

Haluan painaa alle 50 kiloa, se on silti vielä kymmenen kiloa enemmän kuin viime vuonna mutta luulen että se riittää minulle tällä kertaa, haluan olla pieni ja siro keijukainen.






4 kommenttia:

  1. Oot kaunis<3 Tsemppii! <3

    Mitä oot alimmilla painanut? Entä missä lukemassa meet nyt? :)

    VastaaPoista
  2. Oot pieni ja siro nyt. Todella kaunis!
    Sulla ei oo mitään syytä laihduttaa yhtään enempää!

    VastaaPoista
  3. Komppaan anoa. Miksi vitusssa sä rämpisit taas niin huonoon kuntoon? Olit todella ruma... kasvosi olivat kauniit mutta kärsineet. Et ole iso. Mitä jos valitsisit kerrankin uuden tien.... ? Kun tarpeeksi on jo katsottu bulimiaa ja anoreksiaa. Mitään ne ei oo antanu.

    Ole kiltti ja käännä sun kelkka.. vieläkun voit. Mua surettaa. Noin kaunis tyttö. Älä valuta sun elämää yhtään enempää hukkaan. Ihan tosi. ♡ ois joskus muuten tosi ihana nähä ja vaikka rellestää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiedä miten siinä niin kävi, kaikki vaan kaatui yhtäkkiä :( Yritin tosissani mutta kun lopetin jokapäiväisen juhlimisen tajusin todellisuuden ja kokoni tai lähinnä sen miten helvetisti olen lihonnut, 20 kiloa vuodessa on aika paljon hyväksyttävää...

      Ois tosi kiva nähdä ihan oikeessa elämässä! se ois huippua ♡

      Poista