maanantai 27. toukokuuta 2013

tavoitteista

Eli Eva kyseli tavoitteista ja kaikkea muutakin, joten tässä hiukan vastauksia.

Tällä hetkellä tavoite on 1cm per viikko pois pyllystä ja 0,5cm per viikko pois reisistä. Ainakin juhannukseen asti. Vaakaa mulla ei enää ole joten en pääse tarpeeksi säännöllisesti vaa'alle.
Paino tavoite kuitenkin olisi vähintään kilo viikossa, mielummin puolitoista. Heinäkuun aikana haluaisin päästä 50-52 kiloon. Aion päästä siihen!

Pääsääntöisesti kuntoilu koostuu lenkkeilystä/kävelystä, salikorttikin löytyy mutta nyt kun on näin lämmin ei huvita kauheasti siellä rehkiä...
Kuntoilen nyt sen minkä kerkiän ja jaksan töiltä joita on 4-6 päivää viikossa(edelleen mäkissä) mutta kahden viikon päästä alkaa kuukauden kesäloma ja silloin voin keskittyä täysillä treenaamiseen 1-2kertaa päivässä ! oi miten odotan sitä jo


Tänään olen syönyt askin läkeroleja, vihreänsalaatin 120kcal, pikapuuron 130kcal ja maitoa kahvien kanssa n. 1,5dl
Aion vielä syödä jonkun hedelmän ja bataattia illalla!




.

9 kommenttia:

  1. samaa mieltä! olet jo kovin pieni ja siro. Onko sulla ollu yhtään ajatuksia, että keskittyisit paranemiseen? itse koitan nyt parantua, mutta laihduttamisesta on kaikkein vaikeinta luopua...en ole onnistunut siinä vieläkään :/

    VastaaPoista
  2. Kai sä tiedät, että noin vähällä syömisellä, itses nälkiinnyttämisellä et saa muuta kuin pahan olon ja kroppasi sekaisin. Aineenvaihduntakaan ei enää toimi ja jossain vaiheessa turhaudut kun kiloja ei lähde. Mä en yritä olla ilkeä, vaan herätellä sua todellisuuteen. Luuletko, että kroppasi kestää? Jossain vaiheessa se voi sanoa itsensä irti. Tiedän, että itsensä hyväksyminen tuntuu lähes mahdottomalta, mutta eikö parantumiselle kannattaisi antaa mahdollisuus. Sä olet kaiken lisäksi tosi pieni ja hoikka, et saisi laihduttaa yhtäkään kiloa pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi muru luuletko etten tiedä miten kilot lähtevät ? Olen usein pudottanut painoa ja olen aina tehnyt sen näin. Kiitos kuitenkin vinkeistä. Tosi huomaavaisia. Ja annoin mahdollisuuden parantamiselle. Kävin hoidoissa yms ja käyn edelleen mutta haluatko kuulla mikä on ongelma. Se että oli. Onnellinen kun olin pieni, nyt joudun peruuttamaan. Lähtöä ulos ystävien tai poikaystävän kanssa koska olen vain yksin peilin ääressä. En nauti tästä

      Poista
    2. Millaista hoitoa sait? Olisi kiva kuulla oliko siitä apua paljoakaan? :)

      Poista
    3. Miksi hyökkäät vastaan? Sanoinhan jo ettei kommentti ole ilkeilyä.

      Tiedät ihan varmasti itsekin ettei ihmisen keho ei kestä tuollaista. Ymmärrän kuitenkin tunteesi, toivon vain että joskus päätät antaa toisen mahdollisuuden itsellesi. Paranemiseen tarvitaan paljon enemmän voimaa ja rohkeutta kuin sairastamiseen, on helppoa antaa periksi kun ahdistaa ja läskittää. trust me i know..
      Ja kyllä, saatat saada kilot nopeasti lähtemään mutta olet koko ajan säästöliekillä ja "lihot" sen jälkeen puolikkaasta porkkanasta.
      Mutta. Ei ole multa pois mitä sä itsellesi teet. En olisi uskonut että mäkään ikinä olisin päässyt anoreksiahelvetistä pois mutta kyllä vaan pääsin. On niin surullista katsottavaa, sä kaunis tyttö ansaitsit elää.

      Poista
  3. Voi sua <3 Mä ymmärrän sua, vaikka et sitä uskoisikaan.. Sillon kun olin "nälkäinen" (se tunne kun vatsa on tyhjä<3) ja laihempi olin oikeesti onnellinen. Pystyin lähtemään ulos pienissä vaatteissa, koska pidin kropastani. Nyt usean lisäkilon kanssa en tunne enää itseäni onnelliseksi ja vihaan kilojani. Läskejä.

    Mutta kaiken tän keskeltä voin sinun sanoa näyttävän todella hyvältä tuon kokoisena ja mun on vaikea uskoa, että painaisit yli 50kg.

    Mä en vain osaa lopettaa syömistä enää tai edes vähentää sitä. En osaa edes valita terveellisiä ruokia. Olen hukassa syömisen kanssa! Sä tuot postauksilla iloa elämääni ja se auttaa jaksamaan.

    VastaaPoista
  4. pystyn niin täysin samaistumaan tuohon... usein vain käy niin tällä hetkellä että peruutan tuloni ja itken yksin kotona kokoani...
    terveeliset ruuat ei minutlakaan onnistu, kokeilin nyt keväällä pari kertaa laihduttaa "terveellisesti" , en osaa. Minulle se laihdutus on vain kaikki tai ei mitään....
    Hoitoni koostui pari kertaa viikossa punnistuksista ja psykolofin vastaanotoista ja perheterapieoista. tunsin että osat tapaamiset sai minut vain syvemmälle tautiin joten en voi kertoa niistä olleen mitään hyötyä.

    VastaaPoista
  5. Saanko kysyä oletko minkä pituinen? Olet hurjan kaunis.

    VastaaPoista